gini gini
1213
BLOG

Notka o podlosci dla bialasa

gini gini Rozmaitości Obserwuj notkę 14

 Pan nauczyciel humanista Zygmunt Bialas , zapalal raptem miloscia szczerze odwzajemniona do fym a i makirowki. 
Ten medrzec podsiada az ctery blogi. 
Na tych blogach zajmowal sie licealnymi streszczeniami artykulow przewaznie z ND. 
Przez dwa lata nie nauczyl sie wstawic linka do notki. 
Ba przyznal sie kiedys, ze przez iles tam dni nie odpowiadal na komentarze, bo nie wiedzial jak. 
Jego blog to siedlisko trolli, ktorym Zyfgmus uprzejmie odpowiada bo "musi" w ramach obowiazkow sluzbowych. 
Zygmus popelnil , znow notke o fymie ktorego wychwala pod niebiosa. 
Tez pewnie w ramach obowiazkow sluzbowych. 


Wkleilam mu ostatnio info o procedurach jakie obowiazuja, mial sie do tego odniesc , ale widac zapopmnial.Dalej drukuje fym a o trzech czy czterech samolotach. 

Nie daj Boze by ktos taki uczyl moje dzieci. 

Na pytania Zygmus nie odpowiada, bo coz nie jest od tego.@Zygmunt Białas a ja otrzymam?Bonus dla humanisty 

Przed startem samolotu załoga zgłasza plan lotu. W planie lotu znaleźć można m. in. wysokość, prędkość, SID i STAR (procedury odlotu i przylotu) oraz trasę. Pilot nie lata tak, jak mu się podoba, lecz według ściśle ustalonej trasy, przebiegającej między umownymi punktami meldunkowymi (intersections). Operator FSW (Flight Strip Workstation) w Warszawie kontaktuje się z ośrodkiem kontroli w Haren (niedaleko Brukseli), gdzie znajduje się CFMU (Central Flow Management UNIT). CFMU odpowiada za loty nad Europą. Przygotowuje miejsce dla samolotu i wydziela korytarz powietrzny dla niego przeznaczony, czyli pas przestrzeni powietrznej o szerokości 10 km i wysokości 1000 stóp (około 300 m). Jeśli znajdzie się miejsce na wykonanie lotu, CFMU aktywuje plan lotu i zwraca do ośrodka kontroli, który go tam przesłał. W naszym przypadku jest to Agencja Ruchu Lotniczego w Warszawie (wysyła ona plan lotu na około 2 godziny przed odlotem samolotu). Załoga otrzymuje wydruk planu lotu oraz informacje pogodowe na tzw. briefingu (odprawy załóg) w ARL. Może też zdarzyć się tak, że niebo jest zatłoczone i wtedy lot jest opóźniony - odleci dopiero, gdy znajdzie się dla niego wolny korytarz. 


Wiec od razuu na poczatku wywiadu strzal w stopy, nie moglo wyleciec wiecej samolotpow bez wiedzy Eurocontrol, chyba, ze to spisek swiatowy, Nato tez zamieszane . 

czarownica.salon24.pl/377312,prezent-na-nowy-rok-dla-fym-a-pomoce-naukowe-do-jego-ksiazki 
Złożony na wiele godzin przed odlotem plan lotu jest weryfikowany przez centra Eurokontroli w Haren pod Brukselą i we Francji. Na lot musi być zgoda zarówno Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, jak i Eurokontroli. 
Lot wojskowy poza tym wszystkim jest także nadzorowany przez Centrum Operacji Powietrznych i dalej przez Sojuszniczy System Obrony (satelity NATO). Takie są procedury! 

Jaki to samoloty wojskowe zdaje sie)))) 
Po co to sie az tak osmieszac w imie czego?
 

Fym dezinformuje od ponad roku dolaczyles panie humanista do centrali dezinformacji? 
GINI31318504 | 29.05.2012 13:03 


Na dodatek Nasz nauczyciel darzy szacunkiem mmariolke , ktora twierdzi, ze ofiary zyja. 

Wiec czekam na nastepna notke humanisty o tych zyjacych ofiarach,ktore pewnie same przygotowaly makirowke. 

 

Idz Bialas z flankowym do Rodzin tych ludzi i powiedz, ze Oni zyja. 

gini
O mnie gini

http://www.decorand.pl/czarownica-076-0040

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości