gini gini
1260
BLOG

Droga adlministracjo obiektywna nieslychanie

gini gini Rozmaitości Obserwuj notkę 21

 Przed chwila  wykasowaliscie moja notke o panu Bialasie.

 

Nie bardzo wiem co Was tak urazilo.

Otoz na blogu pana Bialasa jestem nion stop obrazana .

W notcce byly jedynie cytaty z bloga  pana Bialasa dbajacego o kulture.

Wiec mam ,pytanie cxzy mozna obrazac mnie panu bialasowi i jego gosciom, a mnie juz nie wolno naweto tym pisac?

 

@Zygmunt Białas

Myślę, że możemy z najgłębszą pogardą pożegnać się z takimi "blogerami", jak gini, Michał Jaworski (kaczazupa), Mahonia, nurni, Rudecka Kalinowska, wywczas, enterfuehrer ... słowem wszyscy beznadziejni trolle (funkcjonariusze), którzy natychmiast "założyli", jak na rozkaz, że dwie ostatnie "notki" - ewidentny produkt KGB - napisał Free Your Mind. 

Zgadzam się z Horlinem (13:50). Bydła kojarzonego z Gini i całą tą bandą nie powinno się na blogi uczciwych internautów wpuszczać. Powinni spotykać się od tej pory z banem, jeszcze przed progiem.
Dyskusja z tego typu bolszewią nie ma sensu.

Mamy obecnie kilka interpretacji tego, co się stało. Najłagodniejsza (najbardziej naiwna) ... to włamanie na blog FYM-a. Obawiam się jednak czegoś znacznie poważniejszego.

pozdrawiam
MAREKTOMASZ263040 | 23.06.2012 14:50



marektomasz

Zgadzam się z Panem, że "dyskusja z tego typu bolszewią nie ma sensu." Interesujące tu jest, że bolszewia niekoniecznie musi powoływać się na Lenina. Takie typy są u mnie kolejno wyrzucane.
Jestem zaniepokojony tą sprawą. Nie próbuję nawet domyślać się, a tym bardziej wyrażać, co jest.
Może napisze coś Pan Teodor, właśnie widzę jego wpis na dole.

Pozdrawiam także.
ZYGMUNT BIAŁAS66412934 | 23.06.2012 15:42

 

Wspaniale sie dzieje na salonie, mozna porownywac ludzi do bydla, i nikomu nie przeszka&dza, ale nie mozna nazwac hipokryty hipokryta.

 

 

 

gini
O mnie gini

http://www.decorand.pl/czarownica-076-0040

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości