gini gini
422
BLOG

Notka o Cyrylu i metodach

gini gini Rozmaitości Obserwuj notkę 11

Naprawdę chcesz by to C&W udowadniali dowolnemu agentowi że kłamie twierdząc o niemożliwej do zweryfikowania współpracy z USA?
MARIUSZMOLIK18:56

Ja bym chciala zeby udowodnili wine przede wszystkim.

Jezeli ja zarzucam Tobie, ze klamiesz, to zdaje sie, ze ja to musze udowodnic.

Nie wspolpraca z USA, jest tu najwazniejsza, .

Dla mnie wazniejsze jest, ze teczka mozna walnac w kazdego przeciwnika politycznego.

Majac w dodatku pisemko, w ktorym uwila sobie gniazdko, grupka rewizjonistow, ktora robi to samo co komuna, czyli szkaluje AK.

Moze Ty mi powiesz, dlaczego nie lustrowali profesora Kiezuna w 2005 roku gdy byl osoba publiczna co podkreslal pan Woyciechowski.

Dlaczego zainteresowali sie Nim wlasnie teraz po Jego wypowiedziach na temat PW, dla tygodnika "W sieci".


Uzasadnienie bylo takie przypomne:


"Bezpośrednią inspiracją do przygotowania tekstu były dwie okoliczności: WYJĄTKOWA AKTYWNOŚĆ MEDIALNA PROF. KIEŻUNA, KTÓRĄ UMOŻLIWIŁY MU ZWŁASZCZA PRAWICOWE MEDIA, ORAZ POSTAWA TYCH, KTÓRZY ZNAJĄC PRAWDĘ O JEGO UWIKŁANIU W KONTAKTY Z SB, W DALSZYM CIĄGU KREOWALI JEGO WIZERUNEK BEZ SKAZY, WPROWADZAJĄC W BŁĄD WIELU POLAKÓW SZUKAJĄCYCH IDEAŁU I PRAWDZIWYCH AUTORYTETÓW".

prawicowe media czyli "W sieci", znaczy sie, ze pisemko "Od rzeczy jest lewicowe"?

Kreowali Jego wizerunek, niesluszny, jak niesluszne bylo PW, jak za komuny.

gini
O mnie gini

http://www.decorand.pl/czarownica-076-0040

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości