gini gini
206
BLOG

Pan Sakiewicz chce sie dorobic na Katastrofie Smolenskiej

gini gini Polityka Obserwuj notkę 1

Rzadko zagladam na portal niezaleznej pl, ale czasami, zagladam, tak jak i zagladam czasami na GW.

Dzis zajrzalam, i natrafilam na apel pana Sakiewicza , ktory bardzo sie zamartwia o rzetelna informacje o katastrofie Smolenskiej.

Wiec pan Sakiewicz oglasza , ze bedzie mial chyba monopol na materialy z komisji, i nedzie je publikowal na swoim portalu.


 

- Szanowni Państwo, zwracam się do Państwa z apelem o włączenie się w wielką akcję społeczną propagowania ustaleń i badań Komisji Smoleńskiej. Nie jest prawdą, że nie ustaliła ona ważnych faktów. Ma na swoim koncie ogromny dorobek naukowy, z wielu lat, który został podsumowany w badaniach wielu naukowców z Polski i zagranicy. Wiemy, co się stało w Smoleńsku, znamy poszczególne fazy tej tragedii. Jednak do opinii publicznej docierają tylko kłamstwa propagowane przez media związane z tzw. totalną opozycją i ją wspierające

- powiedział Tomasz Sakiewicz. 

Możemy propagować informacje na temat działalności Komisji Smoleńskiej w bardzo prosty sposób. Wystarczy wejść na portal niezalezna.pl i przesłać znajomym materiały z linkiem do informacji, które codziennie zamieszczamy na naszej stronie internetowej. Wysyłajmy to na Facebooka, Twittera i wszelkie inne media społecznościowe. Włączmy się w tę akcję, bo to jedyny sposób pokazania Polakom i światu, co się naprawdę stało w Smoleńsku. Szkoda byłoby, aby tak wielki dorobek został zakrzyczany przez nachalną propagandę i zwykłe kłamstwa.

http://niezalezna.pl/98139-wielka-akcja-strefy-wolnego-slowa-propagujmy-informacje-o-dzialalnosci-komisji-smolenskiej


Nie wiem skad pan Sakiewicz wie coo sie stalo w Smolensku, bo ja niestety dalej nie wiem nic.

Kiedys juz pan Sakiewicz z tesciem drukowal raporty komisji Macierewiicza, , teraz ja mam robic za idiotke, i nabijac licznik , panu Sakiewiczowi, bo oon jedyny znow bedzie mial dostep do materialow komisji, 


A moze szanowna komisja sama zaczniie publikowac swoje materialy na stronie MON, o co ood dawna, sie upraszam?


Mnie pan Sakiewicz i jego gazeta nie interesuja , wiec dlaczego znow panowie z komisji, potrzebuja posrednictwa Sakiewicza, by informowac o swoich pracach?

W dodatku, ja to co z laski podrzucicie Sakiewiczowi, mam propagowac gdzie sie da, bo trzeba licznik podbic.


Nie ma glupich panie Sakiewicz, wiecej wiem o katastrofie z tego co sobiie sama wygooglalam w necie, z tego co pisali tutaj wspaniali blogerzy, niz z panskich lamow.


No ale coz Macierewicz rzadzi, i dopoki bedzie rzadzil, ta kkatastrofa nigdy nie zostanie wyjasniona.

Rzuci nam jakis ochlap, na rocznice, i bedziemy mogli sobie ppoczytac na portalu niezalezna, chyba, ze tesc Sakiewicza nam wydrukuje.


Nie nie o portal niezalezna pl, ja sie tu wyklocalam, i nie oo zwiekszenie nakladu GP , ja sie domagalam, rzetelnego wyjasnienia katastrofy, i rzetelnej informacji, o pracach prokuratury i komisji.


Wiec jak Pan przewodniczacy Nowaczyk, sie zdecyduje publikowac na stronie MON, to ja bede propagowac, ale nie bede nabijac kasy Sakiewiczowi










gini
O mnie gini

http://www.decorand.pl/czarownica-076-0040

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka