gini gini
439
BLOG

Frasyniuk odczep sie od mojej Rodziny

gini gini Polityka historyczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Jestem człowiekiem, który reprezentuje wszystkich tych, którzy pooddawali życie w powstaniu styczniowym, powstaniu listopadowym czy powstaniu warszawskim. Wszyscy marzyli o bezpiecznym, stabilnym, przewidywalnym państwie i o tym, żeby mogli być współgospodarzami, wolnymi ludźmi we własnym kraju. I z całą pewnością jestem agentem Unii Europejskiej, czyli tej liberalnej demokracji



Wyleciales Wladziu za bande.Ja i wiele osob, nie zyczy sobie zebys reprezentowal, ani zywych ani umarlych tym bardziej.

Zachowales sie jak zwykly menel, teraz na trumnach bohatterow, chcesz sie dostac do koryta.


Dokonczyles samozaorania .

gini
O mnie gini

http://www.decorand.pl/czarownica-076-0040

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka